omega system, ul Pszczelnicza 14, 41-100 Siemianowice Śląskie
tel.: (32) 762 80 10, (32) 762 80 18 fax: (32) 251 28 03
tel. komórkowy: 0 601 506 862,
e-mail: biuro@omegasystem.pl
www.omegasystem.pl


 

faq

Ogólna oferta produktów standardowych znajduje sie na stronie internetowej www.omegasystem.pl. Prezentowane są tam produkty o typowych cechach. Ponadto produkujemy asortyment według cech i wymiarów indywidualnych, dostosowanych do potrzeb klientów, a także asortyment nie objęty ofertą standardową.  

Większość produktów prezentowanych na naszej stronie internetowej posiada nr katalogowy. Prosimy posługiwać się tym nr przy składaniu zapytania ofertowego lub zamówienia produktów typowych.

Nasza produkcja oparta jest na bazie profili aluminiowych. Cechuje je wysoka jakość wykonania, trwałość, nowoczesny design oraz estetyka. Proponujemy 4 linie produktów - Omega SLIM Line, Omega ROUND Line, Omega OVAL / Semi OVAL Line, Omega ECO Line. Ich wspólne cechy to: niezawodność, funkcjonalność oraz prostota montażu. Każda z linii obejmuje grupę produktów wykonaną w oparciu o ten sam rodzaj profilu. Dzięki temu każda linia stanowi integralny system elementów. Gwarantując powtarzalność kształtów, stylu i estetyki. Dowiedz się więcej na temat naszych linii produktowych - /różne do pobrania/ulotki/produkcja omega system.pdf

Zapytania ofertowe oraz prośby o cennik naszych produktów prosimy kierować na adres e-mail: biuro@omegasystem.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na stronie głównej. Zapytanie można przesłać także faksem na nr tel. 32 251 28 03. Tylko pisemne oferty cenowe – przesłane mejlem, faksem lub pocztą oraz informacje zawarte w cennikach firmy OmegaSystem są ważne. Ewentualne informacje na temat cen podawane telefonicznie mają charakter informacji ogólnej i nie są wiążące.

Jako producent bez problemu możemy dopasować produkt do indywidualnych potrzeb Klienta. Cena poszczególnych produktów ustalana jest na podstawie zużytego materiału. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wykonanie produktu w niestandardowych wymiarach.

Udzielamy rabatów cenowych, są one jednak uzależnione od ilości zamawianych produktów. Udzielamy także rabatów firmą stale współpracującym z OmegaSystem.

Nie mamy przedstawicieli w innych miastach. Istnieje jednak możliwość zorganizowania spotkania w siedzibie klienta. Przyjazd naszego przedstawiciela zawsze rozpatrywany jest indywidualnie. Proszę o kontakt pod nr tel. 32 762 80 10

Standardowy termin realizacji to 10 dni roboczych, czas ten wydłuża się do 15-20 dni roboczych w przypadku towarów z szybami hartowanymi lub z elementami malowanymi proszkowo. Także czas realizacji dużych zamówień jest ustalany indywidualnie.

Zamówienie można przesłać mailem na adres: biuro@omegasystem.pl, faxem na nr 32 251 28 03 lub pocztą na adres: Omega System, ul. Pszczelnicza 14, 41-100 Siemianowice Śląskie – na stronie internetowej w dziale do pobrania znajduje się formularz zamówienia. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

Jako producent możemy wykonać produkt wg indywidualnego projektu Klienta. W razie potrzeby przygotujemy także prototyp, aby zapewnić dokładność wykonania oraz możliwość dopracowania wszystkich szczegółów.

Wszystkie materiały oraz półfabrykaty wykorzystywane przez nas do produkcji posiadają certyfikaty CE.

Na nasze produkty udzielamy 1 rocznej gwarancji. Może być ona wydłużona w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Zamawiającym. Gwarancja nie obejmuje grafiki, naturalnego zużycia produktów, uszkodzeń mechanicznych, wad powstałych z przyczyn niewłaściwego użytkowania, magazynowania, transportowania itp.

Na życzenie klienta świadczymy usługi montażu. Koszt ustalany jest indywidualnie.

Koszty transportu ponosi Zamawiający. Mniejsze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, natomiast towar o dużych gabarytach wysyłamy własnym transportem. Możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie firmy OmegaSystem w Siemianowicach Śl.

Posiadamy auto dostawcze. Koszt 1,3 zł netto za kilometr. Transport liczony jest za kurs w obie strony z Siemianowic Śląskich. Cena ta nie uwzględnia rozładunku. Zamawiający jest zobowiązany do rozładunku towaru we własnym zakresie.

Najczęściej korzystamy z usług firm GLS lub DHL. Jednak na życzenie klienta wysyłamy przesyłki za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczenie towarów oraz za opóźnienia w dostawie podczas transportu firmą kurierską. Zamawiający ma obowiązek sprawdzić dostarczony towar przy kurierze, jeżeli stwierdzi, że przesyłka jest naruszona. Przewoźnik ma wówczas obowiązek sporządzić protokół szkody, który musi być potwierdzony podpisem przez kuriera. Protokół uszkodzenia towaru jest jedynym dokumentem na podstawie, którego można ubiegać się o odszkodowanie od firmy kurierskiej lub spedycyjnej. Jeżeli zamawiający stwierdzi uszkodzenie przesyłki już po wydaniu jej przez kuriera, przewoźnik ma obowiązek ustalić stan przesyłki na żądanie zamawiającego niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.  

Ze względu na konieczność zachowania szczególnych środków ostrożności, witryn oraz innych szklanych produktów nie wysyłamy firmami kurierskimi.

W momencie odbioru zamówienia Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia towaru pod względem ilościowym i jakościowym.   Reklamacje można zgłaszać telefonicznie, faxem pod nr 32 251 28 03 lub mailowo na adres: biuro@omegasystem.pl. Powinna ona zawierać: nr faktury, określenie przedmiotu zamówienia oraz opis wady.
Po pozytywnym rozpatrzeniu OmegaSystem niezwłocznie usunie zgłoszone wady.   OmegaSystem ma prawo odmówić uwzględnienia reklamacji w sytuacji, kiedy Zamawiający wiedział w chwili zawarcia umowy o istnieniu wady lub gdy wada jest mało istotna i nie obniża wartości użytkowej przedmiotu zamówienia